هاله محافظتی

 

زمان این مراقبه: هر شب قبل از خواب و صبحها اولین کار بعد از بیدار شدن از خواب

مدت زمان: 4-5 دقیقه

مرحله ی اول: یک هاله تصور کنید

روی جای خواب خود بنشینیدو یک هاله حفاظتی اطراف بدن خود در نظر بگیرید.این لایه باید چیزی حدود 10 تا 20 سانت با بدن فاصله داشته باشد.شکل آن مثل بدن خودتان است و به همان صورت بدن شما را در برگفته است و آن را حفاظت می کند.درست مانند یک غلاف.بعد در حالی که این حس را در خودتان بوجود آوردید به خواب بروید و فکر کنید.این هاله عین یک پتو بدنتان را می پوشاند و باعث می شود تا نگرانی و اضطرابها راهی برای ورود به پیکرتان نداشته باشند.با خود اعلام کنید هیچ موجی از بیرون نمی تواند شما را تحت تاثیر قرار دهد.وقتی به خواب رفتید این تصویر در ناخودآگاه شما نقش می بندد و باقی می ماند.

مرحله دوم: صبحها

وقتی احساس کردید که کاملا از خواب بیدار شدید ،بدون اینکه چشمانتان را باز کنید فقط همین هاله را در اطراف خود در نظر بگیرید و ببینید که عین یک غلاف حفاظتی شما را در بر گرفته است.این تصور را برای 4تا5 دقیقه با خود داشته باشید و بعد از رختخواب بیرون بیایید.

مرحله سوم: هر زمانی در طول روز

در هر زمانی از روز بخاطر آوردید ،این غلاف را حس کنید.هر کجا که شد فقط خیلی ریلکس دوباره خود را در درون آن حس کنید.

برای همه ی ما تخیله ی انرژی و خستگی در طول روز اتفاق می افتد.چون نمی دانیم که چطور از خودمان محافظت کنیم ،دیگران و کسانی که در اطراف ما هستند به وسیله امواج و ارتعاشات مختلفی روی ما تاثیر می گذارند.یکی از کنار شما می گذرد و چیزی(انرژی) را به سوی شما رها می کند.اگر قرار باشد شما مرتب این انرژی ها را دریافت کرده و آنها روی شما تاثیر بگذارند دچار مشکل می شوید.مراقبه های مختلف شما را به شدت حسا س می کنند.انجام این تمرین شما را به خوبی محافظت می کند.این تمرین را مخصوصا بعد از مراقبه های عمیق انجام دهید تا انرژی خوبی را در طول مراقبه بدست آورید،حفظ کنید.

/ 0 نظر / 17 بازدید